Zeit: | 6. November 2024, 14:00 – 15:00 Uhr |
---|---|
Veranstaltungssprache: | englisch |
Modus (Ort): | online |
Download als iCal: |
|
Instructors and students must be critically aware of Artificial Intelligence–the ways it enhances learning and the drawbacks. But how do we gain this awareness and promote with students? This webinar covers best use practices, "prompt engineering," academic integrity considerations & AI detectors, John Spencer's "vintage innovations" applications, and Ethan Mollick's seven approaches for students. Participants will have chances to share their experiences and ideas.
Diese Veranstaltung ist Teil der Workshopreihe "Fit in der digitalen Lehre". Finden Sie hier alle Themen und Termine.
Die Workshopreihe "Fit in der digitalen Lehre" ist Teil des Projekts digit@L. Das Projekt „digit@L - Digitales Lehren und Lernen an der Universität Stuttgart: Boost. Skills. Support.“ wird gefördert durch die Stiftung Innovation in der Hochschullehre.
Kontakt
Simone Loewe, M.A.
Arbeitsstelle Hochschuldidaktik des Hochschuldidaktikzentrums Ba-Wü (HDZ), stellvertretende kommissarische Leiterin des zlw, Projektmitarbeiterin digit@L (Mediendidaktik)
Richard Powers
Projektmitarbeiter digit@L (Mediendidaktik) und Maked_digital